Reglement infoborden
REGLEMENT PLAATSING INFOBORDEN IN HET UITHANGGERAAMTE VAN DE GEMEENTE
Art. 1.Het gemeentebestuur stelt het uithanggeraamte van de gemeente ter beschikking voor de plaatsing van infoborden om een activiteit te promoten
Art. 2.De aanvraag dient gericht te worden aan het schepencollege en dit minstens 2 maanden voor de datum van de plaatsing. Dit kan men doen met het invullen van het aanvraagformulier en dit terug te bezorgen op het Administratief Centrum Den Molencouter .
Art. 3Bij vroegtijdige aanvragen wordt de aanvraag pas toegekend 2 maanden voor datum van plaatsing. Dit om andere organisaties ook de kans te geven.
Art. 4.Bij het vaststellen van reservaties wordt rekening gehouden met de volgende prioriteiten:
a)eigen organisaties;
b)scholen;
c)erkende verenigingen;
d)niet-erkende verenigingen.
De aankondigingen van gemeentelijke activiteiten krijgen ten alle tijden voorrang!
Art. 5.De aanvrager dient zelf te zorgen voor de borden en de belettering.
De afmetingen van het infobord zijn 1,85m lang en 0,81m hoog. De infoborden
moeten wit zijn met groene letters. (gedrukt)
Art. 6.De aanvrager dient de borden ten minste twee weken voor de datum van plaatsing aan te leveren aan de technische dienst. Afleveren op de gemeenteloods na afspraak met ploegbaas (Rudi Menten, 0498/75.44.01) zodat de gemeente tijdig voor de plaatsing kan zorgen.
Art. 7.De borden worden 1 maand voor datum van activiteit opgehangen.
Art. 8.De infoborden kunnen op de gemeenteloods afgehaald worden na afspraak met ploegbaas.
Art. 9.Borden die niet conform het reglement zijn, zullen niet worden geplaatst.
Art. 10.De gebruikers van het uithanggeraamte van de gemeente vrijwaren het gemeentebestuur van elke aansprakelijkheid bij diefstallen of beschadigingen van de infoborden.
Art. 11.Door de ondertekening van het aanvraagformulier verklaart de aanvrager akkoord te gaan met de bepalingen van dit reglement.
Art. 12.Dit reglement gaat in voege vanaf 1 januari 2009.