MAAK EEN AFSPRAAK

De meeste loketten van het gemeente- en OCMW-bestuur werken op afspraak. Kijk hieronder waarvoor je een afspraak moet maken.

  • De dienst ruimtelijke ordening: heb je een algemene vraag bv. inzake een carport/tuinhuis bouwen, verbouwen, bouwplannen, is mijn woning vergund, wat zijn de voorschriften, ... of wens je een dossier in te dienen (omgevingsvergunning) of in te kijken (openbaar onderzoek)
  • De milieudienst: inlichtingen en aanvraag milieuvergunning (omgevingsvergunning), dossiers handhaving, inzage openbare onderzoeken, …
  • Het woonloket: informatie en aanvragen van premies voor (ver)bouwen, energie netbeheer, …
  • De dienst burgerzaken specifiek voor de materie inzake burgerlijke stand en vreemdelingen zoals huwelijksaangifte, erkennen van een kind, wettelijk samenwonen, opstarten verblijfsprocedure, enz…

Afspraak gemaakt?

Kom 5 minuten vroeger naar het gemeentehuis en meld je aan bij het onthaal. Zij zullen je doorverwijzen naar het juiste loket.

Afspraak verplaatsen?

Kan je onverwachts niet komen? Verplaats zelf je afspraak online (met de link in de bevestigingsmail) of bel ons 011 58 65 00. Zo kunnen we iemand anders sneller helpen.