Onthaal en Snelloket

Chris en Griet ontvangen u met de glimlach tijdens de openingsuren. Voor alles wat kan afgehandeld worden aan het snelloket hebt u nooit een afspraak nodig

Een overzicht van de diensten die aangeboden worden aan het onthaal

- Afhalen van aangevraagde documenten(e-id, reispas, rijbewijs,…) en attesten

- Aanpassingen van pincode, adres op identiteitskaart, ecowerf-gegevens,…

- Verkoop van tickets voor culturele activiteiten, wandel- en fietskaarten, afvalzakken, pasjes en stickers voor het containerpark, compostvaten en –bakken

- Afrekenen van alle betalende documenten en vakantieactiviteiten

- Aanvragen van nieuwe pin/puk code bij verlies

- Aanmelden voor niet-gemeentelijke diensten die in het gemeentehuis aanwezig zijn (politie, DCO, wooninfopunt, Wijkwerken, Sacha, SVK WoonregT, Ondernemersloket, juridisch advies). Informatie over de zittijden van deze diensten kan u terugvinden op onze website en er is ook een uitgebreide informatiebrochure beschikbaar aan het onthaal

U kan er ook terecht voor :

- Afgeven documenten/post voor alle gemeentelijke diensten en OCMW

- Maken van afspraken voor diensten

- Melden van klachten en problemen

- Controle van pasfoto bij aanvraag E-id of reispas

- Melden schade aan teelten en ondertekenen van ingediend dossier

- Afstempelen van papieren deeltijdse arbeid

- Stickers “geen reclame” en huisdierenstickers

- Toeristische info

Tijdens de openingsuren zijn wij telefonisch bereikbaar op 011/58.65.00. U kan ons ook altijd mailen via Onthaal@geetbets.be

Via het “Digitaal Loket” kan u online heel wat informatie opvragen en uw gegevens in het rijksregister raadplegen